Kerstmarkt Kallo
NIEUWE LOCATIE: PARKING DE PEREL
NIEUWE LOCATIE: PARKING DE PEREL
13 December 2025 | 16:00 - 22:00
Beste vereniging / standhouder
Fijn dat jullie dit jaar (terug) van de partij zijn om er een sfeervolle kerstmarkt van te maken.
Op deze pagina vindt u de nodige praktische informatie om het gebeuren in goede banen te leiden. Voor bijkomende vragen kan u steeds een e-mail sturen naar feestcomitekallo@gmail.com.
Alle verenigingen, particulieren en ondernemers, zijn van harte welkom om deel te nemen aan onze kerstmarkt. Om een gevarieerd aanbod te garanderen, zijn er enkele voorwaarden opgesteld:
🎄Een standhouder is gevestigd in of in de omgeving van Kallo;
🎄Verkoop van eten en drinken voor consumptie ter plaatse zijn voorbehouden voor de verenigingen;
🎄De standhouder dient in orde te zijn met de voorgeschreven wetgeving omtrent zijn verkoopsartikel.
10:00 | Opbouw
16:00 | Start kerstmarkt
22:00 | Einde kerstmarkt / Start afbraak
🎄We vragen u zich om 10u aan te melden op de parking van Sporthal De Perel te Kallo. Op dit moment worden alle tenten opgebouwd. Uw tent wordt u ter plaatse meegedeeld. U kan in groepjes elkaar helpen om de tenten op te zetten. Per tent is er een tafel, stoelen en elektriciteitsvoorziening. U dient zelf extra materialen zoals een stekkerblok en verlichting te voorzien waar nodig.
Eenmaal alle tenten staan heeft u tot 16u de tijd om uw stand in te richten.
Per tent voorzien we een kerstboom van 1,5m, deze mag je versieren. We vragen ook om zelf wat kerstdecoratie en verlichting in je tent te plaatsen.
🎄Om 22:00 is de kerstmarkt officieel gedaan voor de bezoekers. We vragen de standhouders de nodige voorziening te treffen om hun verkoopswaren op een vlotte manier op te ruimen. Eenmaal opgeruimd helpt u bij het afbreken en verzamelen van uw tent.
🎄De klanten dienen in de mogelijkheid te zijn tot digitaal betalen (Payconiq, Sumup, Bancontact).
🎄Er mag geen afval zijn/achterblijven. Je dient zelf voor herbruikbare materialen te zorgen waar mogelijk en uw resterend vuil te verwerken. Hiervoor ontvang je van ons één blauwe en één zwarte vuilniszak. Indien nodig moet je zelf nog extra vuilniszakken te voorzien. Alle vuilniszakken neem je zelf mee naar huis.
Waarborg
We vragen een waarborg van €50,- voor standhouders.
Deze waarborg stort u op de rekening van het Feestcomité Kallo - BE33850830024146.
Als referentie vermeld u 'Kerstmarkt - standnaam'.
Deze waarborg wordt u teruggestort na het evenement indien er aan de bovenstaande verwachtingen (helpen opbouw, afbraak, geen afval) werd voldaan.
De organisatie is niet verantwoorden voor ongevallen of diefstal.
Extra informatie kan u per mail (feestcomitekallo@gmail.com) of via de chat van de facebookgroep opvragen.
Heeft u een dringende vraag op de dag van de kerstmarkt dan kan u terecht bij Eddy De Schepper op 0495 27 10 91 of Kelly Bracke op 0474 54 56 35.