14 December 2023 | 16:00 - 22:00
Beste vereniging / standhouder
Fijn dat jullie dit jaar (terug) van de partij zijn om er een sfeervolle kerstmarkt van te maken.
Op deze pagina vindt u de nodige praktische informatie om het gebeuren in goede banen te leiden. Voor bijkomende vragen kan u steeds een e-mail sturen naar feestcomitekallo@gmail.com.
Alle verenigingen, particulieren en ondernemers, zijn van harte welkom om deel te nemen aan onze kerstmarkt. Om een gevarieerd aanbod te garanderen, zijn er enkele voorwaarden opgesteld:
🎄Een standhouder is gevestigd in of in de omgeving van Kallo;
🎄Focus wordt gelegd op kerst gerelateerde geschenkartikelen;
🎄Verkoop van eten en drinken voor consumptie ter plaatse zijn voorbehouden voor de verenigingen;
🎄De standhouder dient in orde te zijn met de vigerende wetgeving omtrent zijn verkoopsartikel.
10:00 | Opbouw
16:00 | Start kerstmarkt
22:00 | Einde kerstmarkt / Start afbraak
🎄We vragen u zich om 10u aan te melden op het gemeenteplein te Kallo. Op dit moment worden alle tenten opgebouwd. Uw tent wordt u ter plaatse meegedeeld. U kan in groepjes elkaar helpen om de tenten op te zetten. Per tent is er een tafel, stoelen en elektriciteitsvoorziening. U dient zelf extra materialen zoals een stekkerblok en verlichting te voorzien waar nodig.
Eenmaal alle tenten staan heeft u tot 16u de tijd om uw stand in te richten.
🎄Om 22:00 is de kerstmarkt officieel gedaan voor de bezoekers. We vragen de standhouders de nodige voorziening te treffen om hun verkoopswaren op een vlotte manier op te ruimen. Eenmaal opgeruimd helpt u bij het afbreken en verzamelen van uw tent.
🎄De klanten dienen in de mogelijkheid te zijn tot digitaal betalen (Payconiq, Sumup, Bancontact).
🎄Er mag geen afval zijn/achterblijven. U dient zelf voor herbruikbare materialen te zorgen waar mogelijk en uw resterend vuil te verwerken.
Waarborg
We vragen een waarborg van €50,- voor standhouders.
Deze waarborg stort u op de rekening van het Feestcomité Kallo - BE33850830024146.
Als referentie vermeld u 'Kerstmarkt - standnaam'.
Deze waarborg wordt u teruggestort na het evenement indien er aan de bovenstaande verwachtingen (helpen opbouw, afbraak, geen afval) werd voldaan.
De organisatie is niet verantwoorden voor ongevallen of diefstal.
Extra informatie kan u per mail (feestcomitekallo@gmail.com) of via de chat van de facebookgroep opvragen.
Heeft u een dringende vraag op de dag van de kerstmarkt dan kan u terecht bij Eddy De Schepper op 0495 27 10 91